0 0
Read Time:۱ Minute, 14 Second

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش، مسابقات انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد امید برای حضور در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳سال، در روز ۲ مهرماه برگزار می‌شود.

در این مسابقات دو کشتی‌گیر کرمانشاهی قرار است با رقیبان سرشاخ شوند و در صورت برتری بر حریفان، دوبنده تیم ملی را در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳سال بر تن خواهند کرد.

در وزن ۶۱کیلوگرم، محمد امین خسروی کشتی‌گیر اهل شهرستان اسلام آباد غرب، به مصاف مجید داستان، داریوش ولی‌زاده و اسماعیل کریمی خواهد رفت. خسروی از کشتی گیران مستعد استان است که عنوان‌دار کشور است و در مسابقلت انتخابی تیم ملی جوانان امسال در وزن ۶۱کیلوگرم پنجم شد. رقابت‌های این وزن به صورت تک‌حذفی برگزار می‌شود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، سبحان یاری دیگر کشتی‌گیر با استعداد استان، باید با امیرحسین متقی و محسن کوچ نژاد رقابت کند که مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. فرد برتر ما بین این سه نفر، در تاریخ ۱۶ مهرماه با محمدصادق فیروزپور مسابقه داده و فرد برنده به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید در می‌آید. گفتنی است سبحان یاری کشتی گیر اهل شهرستان اسلام آباد غرب است که در مسابقات جوانان جهان در ماه گذشته دوبنده تیم‌ملی را بر تن کرد که در آن مسابقات حذف شد.
رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه به میزبانی کشور صربستان و در شهر بلگراد برگزار می‌شود.

خبرنگار : امیر رضا احمدی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %