1 0
Read Time:۳ Minute, 5 Second

دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان به میزبانی کرمانشاه از ششم تا سیزدهم فروردین با حضور تیم‌های ملی نونهالان ، جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است.

مهران تیشه گران ریاست فدراسیون ورزشهای ناشنوایان کشور از نزدیک شاهد برگزاری تمرینات ملی پوشان بودند در گفتگو با خبرنگار جام ورزش اظهار داشت :مرحله دوم اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان که خود را برای رقابتهای پیش روی بین المللی آماده می کنند از روز ششم فروردین به میزبانی کرمانشاه برگزار شده است و تا سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود : در این اردو پانزده مربی روند آماده سازی کشتی گیران فرنگی کار ناشنوایان کشورمان را بر عهده دارند تا بتوانند حضوری قدرتمند در رقابتهای پیشرو داشته باشند.
تیشه کنان جامع ورزش ناشنوایان را بیش از یازده هزار نفر عنوان کرد و گفت : در حال حاضر بیش از یازده هزار نفر بصورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشهای ناشنوایان در سراسر کشور حضور دارند که در سطح مطلوبی به فعالیت های ورزشی در زمینه های قهرمانی و حرفه ای مشغول هستند.
رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان رنکینگ ورزشکاران ایرانی را در رشته های مختلف در سطح جهان بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت : تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ، تیم فوتسال ، فوتبال و والیبال در رده های نخست رنکینگ جهانی قرار دارند و مدال‌های رنگارنگی را در سطح جهان و المپیک کسب کرده اند و از این حیث ورزشکاران ناشنوایان کشورمان وضعیت قابل قبولی را در سطح جهان و آسیا در اختیار دارند.
وی تصریح کرد ؛ روند آماده سازی تیم های ملی ناشنوایان کشورمان در رشته های مختلف خصوصا کشتی آزاد و فرنگی بصورت اردوهای گروهی در حال انجام است و ورزشکاران ما خود را برای رقابتهای جهانی و المپیک آماده می کنند.

دکتر مهران تیشه گران در خصوص دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان تاکید کرد در پایان اردوهای برگزار شده ۲۰ کشتی گیر برتر در اوزان مختلف در رده سنی جوانان و بزرگسالان جهت حضور در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان ۲۰۲۱ که به میزبانی کشور ترکیه برگزار خواهد شد ، اعزام می شوند.
تیشه گران در جمع اردو نشینان از زحمات صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، مربیان ، کادر اجرایی هیات ناشنوایان استان، هیات کشتی ، هیات جانبازان و معلولین و هیات دوومیدانی که همکاری همه جانبه در برگزاری هر چه بهتر دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان را بعمل آورده اند تشکر و قدردانی کرد.

در بخش دیگری از این گفتگو محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان افزود : مرحله دوم آماده سازی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان که در کرمانشاه در حال برگزاری است سطح آمادگی کشتی گیران را بسیار بالا نگه داشته است و امیدواریم با همین آمادگی بتوانیم در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ ترکیه مدال های رنگارنگی را بدست بیاوریم و بعنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.
وی میزبانی کرمانشاه را در این دوره از اردوهای تیم ملی بسیار شایسته عنوان کرد و گفت : کرمانشاه با داشتن آب و هوای مناسب و امکانات مورد تایید برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی شهر مناسبی است و کشتی گیران ما توانستند آمادگی لازم را برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ترکیه کسب کنند.
وی در پایان تاکید کرد حضور سه کشتی گیر از کرمانشاه در ترکیب تیم ملی کشتی ناشنوایان نشان از پتانسیل و انگیزه بالای کشتی گیران کرمانشاه برای حضور در رقابتهای بین المللی و مهم است که امیدواریم این کشتی گیران بتوانند مدال‌های رنگارنگی را در رقابتهای پیشرو برای کشور به ارمغان بیاورند.

گفتنی است مرحله دوم اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان به میزبانی کرمانشاه از ۶ لغایت ۱۳ فروردین ماه در محل خانه کشتی برادران محبی در حال برگزاری است.

خبرنگار : صابر رفیعی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۱۰۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %