0 0
Read Time:۱ Minute, 28 Second

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش: جمعی از خبرنگاران ورزشی نویس استان کرمانشاه با حضور در منزل شهید مدافع سلامت دکتر مهرداد نوروزی، با خانواده این بزرگوار ابراز همدردی کرده و از زحمات این مدافع راه سلامت قدردانی کردند.

خبرنگاران ورزشی نویس استان کرمانشاه در آغاز هفته پهلوانی با حضور در منزل شهید مدافع سلامت دکتر مهرداد نوروزی، با خانواده این بزرگوار ابراز همدردی کرده و از زحمات این مدافع راه سلامت قدردانی کردند.

خبرنگاران ورزشی در این نشست حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه و مبارزه با بیماری کرونا را از مصادیق منش پهلوانی دانسته و بابت یک عمر زحمات مخلصانه دکتر نوروزی قدردانی کردند.

در این نشست صمیمی خبرنگاران ورزشی با تجلیل از  فرزند ورزشکار ایشان، از روحیه مردمداری و دستگیری این شهید والامقام یاد کرده و برای روح آن محروم علو درجات را از خداوند منان طلب کردند.

دکتر مهرداد نوروزی متولد ۱۳۴۵ شهر کرمانشاه و فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۱۳۷۲ بوده است.

این شهید بزرگوار از ابتدای دوره طبابت تا پایان عمر خویش در محلات حاشیهای و فقیرنشین کرمانشاه مشغول طبابت بوده است.

دستگیری این شهید بزرگوار از بیماران کمبرخوردار و حمایت از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و یادگاران دفاع مقدس و جانبازان سرافراز ایران اسلامی زبانزد مردم کرمانشاه است.

خدمات شهید بزرگوار به افراد کم برخوردار تنها محدود به شهر کرمانشاه نبود و وی در حادثه زلزله سرپلذهاب که به صورت داوطلبانه به یاری مردم این منطقه شتافت و بعد از این زلزله این شهید خدمات درمانی مطب خود رایگان در اختیار خانوادههای آسیبدیده از زلزله قرار داد.

سرانجام در شیوع بیماری منحوس کرونا در راستای مبارزه با این بیماری ناشناخته شتافت و پس از ابتلا به این بیماری در ۲۵ فروردین ماه امسال به مقام والای شهید مدافع سلامت دست یافت.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %