0 0
Read Time:۱ Minute, 28 Second

رضا افضلی با بوسه زدن به تشک کشتی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش ؛ در مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی و یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، رضا افضلی دارنده مدالهای جهانی و آسیایی از دنیای قهرمان خدا حافظی کرد.

در حین مراسم تجلیل از قهرمان ارزنده کشتی جهان و آسیا رضا افضلی ، برادران محبی افتخار آفرینان کرمانشاهی ، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه ، مسئولین کشوری و لشکری با اهداء گل به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی و جهان پهلوان تختی ادای احترام کردند.

گفتنی است رضا افضلی متولد ۱۷ دی ۱۳۶۸ در کرمانشاه است ، کشتی گیری است که با چهره ای مغرور و تهاجمی عناوین مختلفی را در کشتی آزاد کسب گرده است افضلی تمام مدالهای کشتی آزاد دانشجویان کشور ، آسیا و جهان را کسب کرده است و در چند دوره حضور در جام جهان پهلوان تختی صاحب مدال های مختلف شده است اما طلای مسابقات قهرمانی آسیا در آستانا در سال ۲۰۱۴ معتبرترین مدال بین الملی وی می باشد.
رضا در سال ۲۰۱۴ و پس از کسب مدال طلای آسیا توسط کادر فنی تیم ملی به مسابقات جهانی ۲۰۱۴ تاشکند ازبکستان دعوت شد که در این مسابقات در کسب سکو ناکام ماند .
رضا افضلی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی تاشکند در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد گابور هاتوس، نفر سوم المپیک لندن از مجارستان گذشت و گام به مرحله دوم گذاشت. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب اشرف علی‌یف، دارنده مدال برنز ۲۰۱۱ جهان از آذربایجان شد و از حضور در یک‌چهارم نهایی بازماند که با توجه به شکست حریفش در نیمه‌نهایی، افضلی از گردونه مسابقات کنار رفت .

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %